2017. okt 26.

Palacsinta

írta: NaTi
Palacsinta

Egy finom, mégis kevésbé hizlaló palacsinta receptet mutatok nektek.
Majdnem ugyan olyan mint a hagyományos társa. :)

Ebből a mennyiségből nekem 8 db jött ki, lehet duplázni is az adagokat. 

20171025_194937.jpg

  • 100g zabpehelyliszt
  • 1 tojás
  • 2,5 dl tej (1 bögre)
  • édesítő ízlés szerint (nálam kb 1 tk dw 1:4 édesítő)
  • 1 csapott ek kókuszolaj (folyékony állapotban)
  • pici víz

A hozzávalókat kézi habverővel csomómentesre keverjük. 20 percet állni hagyjuk.
Ha nagyon besűrűsödött, pici vizet önthetünk még hozzá. Nekem nem volt bubis víz itthon, ezért menteset használtam.
Szépen kisütjük, teflon bevonatos serpenyőben. A serpenyőt én  pár csepp kókuszolajjal még meglocsoltam.

Egyáltalán nem ragadt le, szépen lehet dobálni. :)

Csökkentett cukortartalmú barack lekvárral és kakaóval ízesítettem. 
Zsírszegény kakaóport elkeverjük valamilyen cukorhelyettesítővel, pl. por állagú eritrittel.
Ha van kedvünk, kísérletezzünk más lisztekkel is, keverve.

 

Szólj hozzá

receptek recept